2013. december 2., hétfő

Verseny eredmények



Ezen az oldalon a versenyeken való indulásaim eredményét nézhetitek meg.

Az első ilyen verseny, amin indultam a műveimmel 2013. augusztusában, az a The Vampire Diaries Fanfictions Blogverseny, amit HexiTVD és LasyLoss15 rendeztek.

Eredményeim:
Legjobb Novella Kategória: 1. helyezés az Egyszer én is... oneshotommal















Legjobb Novella Kategória: Emléklap az Egy új világ onshotomnak
















Legjobb Fanficton B Kategória: 2. helyezés a Harmadik Évad Fanfiction-nek
Ezt a díjat AnnPearl-lel közösen kaptuk, mivel a HÉF egy részét még együtt írtuk.













Legjobb Író Kategória: még nincs eredmény

2013. december 23.



*********************************
Második verseny, amin indultam a Pokoli nap című novellámmal, az Veronika versenye volt. A legjobb novella kategóriában indultam, ahol a történetem I. helyezett lett.:) Nagyon szépen köszönöm Veronikának az elismerést. Ennek kapcsán Veronika készített egy interjút velem, és egy blogajánlót is csinált a Mystic Falls' Diaries oldalról. A nyertes novellát is közzétette a saját blogján. Mindezeket elolvashatjátok itt.
 2014. 02. 18.
 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése