2014. augusztus 5., kedd

18+!!! Damon's Fanfiction - 29. fejezet: Újrakezdés

Sziasztok!

Hát, remélem, hogy érdekel még titeket a story. Itt van a folytatás, jó olvasást kívánok nektek hozzá.

Morwen

*********************

Hamar beláttam, hogy Bonnie-nak igaza van, és amellett, hogy gőzerővel dolgoztunk a tervünkön, tudtam, hogy számba kell vennem az esetleges bukást is. Emiatt is szerettem volna, ha minden időt Alice velem tölt, de ebben volt egy aprócska akadályozó tényező: ő jelenleg látni sem akart. Vagy ha akart is, azt jól titkolta. Így szerettem volna, ha minél előbb sikerül megbékítenem őt, és szó szerint visszaköltözik hozzám. Mert tulajdonképpen kimondatlanul is nálam lakott az elmúlt hetekben… És erre a tervünk kivitelezése miatt is szükség volt: csak úgy kaphattam el őt 16-án, ha a közelemben van.
Aznap végül már nem is próbálkoztam nála, mert tudtam, hogy kell egy kis idő, amíg lenyugszik és túl képes jutni azon, hogy Elijah és én belerángattuk Bonnie-t a dolgokba. Másnap viszont az iskolánál vártam őt, de nem jártam sikerrel. Nehezen, de adtam végül neki még egy napot, ám mivel szerdán sem volt iskolában, a helyzet már nekem is gyanús volt. Nem igazán érdekelt, hogy szívesen látott vendég vagyok-e a Mikaelson villában, így gondolkodás nélkül odavezettem.
- Lám, lám, lám, kit sodort megint felénk a szél? – üdvözölt mézes-másosan és „kedvesen” Klaus, amint beléptem a villába.
- Hidd el, nem hozzád jöttem – feleltem neki flegmán, mert pont ő volt az a személy, akit most rohadtul nem akartam látni. – Hol van Alice? – kérdeztem tőle a lényegre térve.
- Miből gondolod, hogy itt van? – kérdezte tőlem elmosolyodva.
- Mit csináltál vele? – estem neki dühösen, majd lassan megindultam felé.
- Ne próbálkozz Salvatore, mert nem szeretném felrúgni az alku rám eső részét – felelte vigyorogva és elégedetten.
- Miféle alku? – kérdeztem tőle értetlenül, mert fogalmam sem volt, hogy mégis miről beszél.
- Hát Alice alkuja, amiben nem csak Elena és Stefan életének a meghagyása szerepel, hanem a tiéd is – válaszolta vigyorogva. – Hm, ki gondolta volna, hogy a szerelem ilyen nagy úr, igaz?
Dühösen az égbe emeltem a tekintetem, és igyekeztem visszanyelni a mérgemet. Mi a franc van már, hogy mindenki azzal csesztet minket, hogy szeretjük egymást? Oké, az én esetemben ez igaz is volt, de Alice… Még csak az hiányzik, hogy ezek a sustorgások az ő fülébe is eljussanak, mert akkor biztosan nem lesz hajlandó többet szóba állni velem. Ő és a hihetetlen önfeláldozása… Most meg úgy tűnik, hogy valami idióta alkut kötött Klaus-szal, amiben az én életem meghagyása szerepelt… Éljen!
Végül mérgesen kifújtam a levegőt és válaszoltam Klaus-nak.
- Én nem kértem senkitől, hogy foglalkozzon az életemmel! – feleltem neki dühösen. – Most pedig mondd meg, hogy hol van Alice?
- A szobájában – felelte nekem vigyorogva, mire én az égbe emeltem a tekintetem.
Oké, akkor majd megkeresem egyedül, nem kell többet mondania. Legalább mielőbb megszabadulok tőle. Így aztán egyszerűen csak faképnél hagytam az önelégülten vigyorgó Klaus-t, majd felmentem az emeletre. Na jó, de melyik lehet Alice szobája? Elővettem a vámpírhallásom és hallgatózva sétáltam végig a folyosón. Amikor végül egy egyenletes szívdobogásra lettem figyelmes, akkor megálltam és mély levegőt vettem. Csak tudnám, hogy miért vagyok ideges! Végül kopogtam, és amint szerencsémre Alice hangja bebocsátást engedett, akkor be is léptem a szobába. Ő az ágyán olvasott, és amint besétáltam a szobába felemelte a fejét és rám nézett. Hitetlenül, csodálkozva és szomorúan nézett rám. Becsukta a könyvét, majd letette maga mellé az ágyra és felállt. Értetlenül megcsóválta a fejét, karba tette a kezét és nagyot sóhajtott.
- Mit keresel itt? – kérdezte tőlem halkan.
Én csak álltam előtte, némán, és megfagyva, és nem tudtam hirtelen, hogy mit is mondjak. Alice nyúzottnak és fáradtnak tűnt, valamint a boldogság halvány emlékét sem igazán véltem felfedezni rajta. Ám még így is gyönyörű és szeretnivaló volt.
- Téged – szólaltam meg végül halkan és közelebb sétáltam hozzá. Tudtam, hogy csak egy esélyem van, mégpedig az, ha az ujjam köré tudom csavarni. Az érzéseire, amik természetesen nem voltak, azokra nem is tudtam volna hatni. Neki nem jelentettem semmit, csak egy régi szeretőt… Vagy talán egy jó barátot is, de ebben sem voltam jelenleg biztos.
- Megtaláltál. Mondd hát, amiért jöttél – felelte nagyot sóhajtva, de még most sem nézett rám. Még közelebb léptem hozzá, amíg végül szorosan előtte nem álltam. Az ujjam óvatosan az álla alá tettem, így végül elértem azt, hogy rám nézzen.
- Gyere vissza – szólaltam meg halkan, és kedvesen. Igyekeztem minél közelebb kerülni hozzá, mert tudtam, hogy a közelségemmel képes vagyok hatni rá. Így is lett, mert óvatlanul a tekintete az ajkamra siklott, de pillanatok alatt hátrébb is lépett tőlem.
- Ezt már megbeszéltük Damon. Lezártuk – felelte nekem halkan.
- Te zártad le, én viszont nem akarom! Csak legyünk olyanok, mint régen. Nem akarok én sem többet, csak ezt. Amíg lehet – mondtam neki magabiztosan, majd újra elé léptem, ám ezúttal lassan a falnál sarokba szorítottam őt.
- Nem lehet Damon – felelte nekem keserűen, majd a kezét a mellkasomra tette, hogy ne közelítsek tovább. A kezemmel végigsimítottam az arcát, mire ő végül rám nézett.
- Mindent lehet, csak akarni kell! Én pedig akarom! Téged! – feleltem neki vágytól izzó hangon, és igyekeztem annyira közel hajolni hozzá, hogy érezzük egymás forró leheletét. – Ne mondd, hogy te nem akarod, mert látom a szemedben, hogy mennyire kívánsz – tettem hozzá halkan, majd még szorosabb hozzásimultam, a tudtára adva ezzel azt, hogy én mennyire akarom őt. Ő erre jólesően felsóhajtott, de még mindig igyekezett a kezét a mellkasomon tartva távolságot tartani tőlem.
Ekkor viszont lassan a nyakára hajoltam és lágyan végigcsókoltam a fedetlen bőrfelületet.
- Ne csináld ezt Damon. Kérlek – felelte nekem elfúlva, mire végül én újra ránéztem.
- Te kérted tőlem, hogy ne hagyjalak el és legyek melletted az utolsó pillanatig. Nem fogom megszegni a szavam – feleltem neki eltökélten és közelebb hajoltam az ajkához. – Veled maradok és együtt töltjük el az utolsó 10 napot. Rendben?
Ő a szemembe nézett, a tekintete könnyes volt, majd végül bólintott. Bólintott, de ez inkább már egymás ajkainak a megízlelése közben sikerült neki. Amint újra érezhettem őt, jólesően felsóhajtottam és érzékien vettem birtokba az ajkait. A csókunk édes, lassú és izgató volt, és biztos vagyok abban, hogy nem csak nekem volt az. Alice engedelmesen a nyakam köré fonta a kezeit, és amikor a lábai a derekamra kerültek… Belemosolyodtam a csókba, ám ez a tette más, régóta ki nem elégített vágyakat is a felszínre sodort. De nem csak bennem, mert Alice légzése is felgyorsult, hevesen túrt a hajam és egyre szenvedélyesebben csókolt. Szorosan magamhoz fogtam őt, majd lassan az ágyhoz sétáltam vele és ráfektettem.
- Ne, Damon! Ne itt! – nyögte kéjesen az ajkamba, mire én elszakadtam tőle és végigcsókoltam a nyakát.
- Visszajössz? – kérdeztem tőle izzó hangon és tovább csókoltam a nyakát.
- Nem lehet… - felelte keserűen, de egyre kevesebb ellenkezést véltem felfedezni a hangjában. Így lassan felcsúsztattam a felsőt az oldalán, és érzékien végigsimítottam a mellein. Ő jólesően felsóhajtott, mire én végül hozzápréseltem a kőkemény férfiasságom. Piszkosul játszottam vele? Ó igen, de ugyebár a cél szentesíti az eszközt…
- Biztos, hogy nem gondolod meg magad? – kérdeztem tőle elfúlva, majd még feljebb toltam rajta a felsőjét, míg nem már gond nélkül a melleihez nem fértem, amit fedett ugyan a melltartó, de ettől még a csókjaim hatottak és elérték a céljukat. – Tudod jól, hogy mit hagynál ki – tettem hozzá kéjesen, majd a kezem a combjára csúsztattam és igaz, hogy volt rajta nadrág, az érintésem így is célba ért. Alice jólesően felsóhajtott, majd végül magához húzott és megcsókolt.
- Ördögien csábító tudsz lenni – nyögte az ajkaimba, mire én elmosolyodtam.
- Ezt igennek veszem – feleltem vigyorogva, majd váratlanul leszálltam róla, mire ő döbbenten nézett rám.
- Nocsak! Mégiscsak itt fektesselek meg? – kérdeztem tőle incselkedve, ám mire újra rávethettem volna magam, ő gyorsan felpattant az ágyból és rosszallóan megcsóválta a fejét.
Nem felelt nekem semmit, hanem megigazította a ruháját, majd a fotelon lévő táskájához lépett. Kivett belőle néhány ruhát, majd a szekrényéhez ment és másikakat hozott helyette. Hamar telepakolta a táskát, megfogta, majd hozzám lépett. A kezembe nyomta a táskát, majd hátat fordított nekem és elegánsan az ajtóhoz sétált.
- Nem jössz? – kérdezte tőlem incselkedve, és érzékien beharapta az alsó ajkát.
Én csak hitetlenül megcsóváltam a fejem, majd elmosolyodtam és követtem őt. Ezzel meg is volnánk és gyorsabban ment a dolog, mint vártam volna.
Hál Istennek lefelé menet nem futottunk össze Klaus-szal sem, így nyugodtan hagyhattuk el a villát.
*
És mi történt azután, hogy megérkeztünk a Salvatore villába? Tulajdonképpen mindent ott folytattunk, ahol a Mikelson villában abbahagytunk. Szinte be sem léptünk még a házba, amikor Alice-szel egymásnak estünk. Finomkodni? Lassan haladni? Megfontoltan? Nem, egyikünknek sem ment ez. A ruháink pillanatok alatt a földön végezték, és amint felértünk a szobánkba, szinte azonnal egybe is forrt a testünk az ágyon. Alice hangosan zihált, és biztos voltam abban, hogy neki is legalább annyira hiányoztam, mint nekem ő. Ez volt az első szeretkezésünk azóta, hogy bevallottam magamnak, hogy beleszerettem. Szerettem… De tudtam, hogy ezt nem mondhatom el neki, legalábbis addig nem, míg túl nem leszünk a december 17-én. Utána pedig… Egy egész életnyi időm lesz arra, hogy meghódítsam. De most a bizalma elnyerése és az élete megmentése sokkal fontosabb volt annál, mint hogy a saját érzéseimmel foglalkozzak. Megtettem ezt ugyan, de csak arra az időre, amíg élveztem, hogy a forrón bizsergő érzés végigjárja a testem, mert a szeretett nő most is a karomban volt. Engem ölelt, engem csókolt, és én tettem őt újra és újra boldoggá az ágyban. Rám vágyott, engem préselt össze újra és újra miközben eszét vesztve közeledett a beteljesülés felé, folyamatosan magával húzva ezzel engem is. Szorosabban magamhoz öleltem őt, majd végül néhány erőteljes mozdulattal megadtam neki azt, amiért tulajdonképpen visszajött: egy minden vágyat kielégítő orgazmust. Az pedig, hogy nekem az a pillanat maga a megtestesült tökély és boldogság volt… Az már mellékes.
Végül mosolyogva dőltünk el az ágyon, és Alice hamar a mellkasomra hajtotta a fejét és hozzám bújt. Jólesően felsóhajtottam, magamhoz öleltem és élveztem a pillanat varázsát, ami már annyira hiányzott nekem.
- Ugye hogy jobb így? – kérdeztem tőle nevetve, majd egy csókot nyomtam a homlokára.
- Sokkal – felelte egyetértően, majd rám nézett. – De ettől függetlenül, még mindig haragszok rád, amiért elmondtad Bonnie-nak a titkaimat.
Én csak megforgattam a szemeimet, majd szorosabban átöleltem őt.
- Javíthatatlan vagy – feleltem neki fejcsóválva. – De legalább volt haszna, mert kiderítettek valamit Elijah-val, amiről gondolom már tudsz.
- Azóta nem beszéltem Elijah-val – felelte nekem keserűen, majd visszadőlt a mellkasomra.
- Hogyhogy? – kérdeztem tőle értetlenül.
- Mérges voltam rá is, és nem akartam beszélni vele – válaszolta nekem halkan.
- Csak jót akart neked – mondtam fejcsóválva, majd felemeltem a fejét, hogy rám nézzen. – Nem fogja feladni soha.
- Már úgysincs sok ideje, szóval mindegy is – mondta nekem nagyot sóhajtva Alice, mire én felültem az ágyon, ezzel őt is erre kényszerítve.
- Pont ez az, amit mondani akartunk neked, de te meg sem hallgattál minket. Bonnie és Elijah kiderítették, hogy Klaus átkának a megtörése nem volt hatással a te átkodra. Nem szakadt meg a körforgás – feleltem neki halkan. Ő döbbenten és értetlenül nézett rám, és igazából nem tudtam eldönteni, hogy ennek örül-e vagy inkább elkeseríti a hír.
- Ez biztos? – kérdezte tőlem halkan.
- Minden bizonnyal. De szerintem jobb lesz, ha erről Klaus-nak senki sem tesz említést – feleltem neki szigorúan.
- Ebben egyetértek veled – felelte nekem halkan. – Ezek szerint minden úgy fog folytatódni, mint eddig. Újra és újra újjá fogok születni - tette hozzá keserűen. – Nem tudom, hogy ennek most örüljek-e vagy sem. Bár jobb itt élni, mint tétlenül nézni a túlvilágról, hogy az emberek tőled egy karnyújtásnyira élik az életüket.
- Ezt elhiszem – feleltem neki nagyot sóhajtva, majd elmosolyodtam. – Ugye kérnem sem kell, hogy minden alkalommal felkeress majd? Főleg ha szeretnél egy kis eget rengető kielégülésben részesülni – tettem hozzá kéjesen az ajkába, majd lassan visszafektettem őt az ágyra.
- Miből gondolod, hogy eget rengető orgazmusban van részem melletted? – kérdezte tőlem incselkedve.
- Jók az antennáim – feleltem vigyorogva, majd a nyakára hajoltam. – Őrjítően tudod élvezni a szexet a karomban.
- Ezt nem cáfolom – mondta vigyorogva, és közben végigcsókolta ő is a nyakamat.
- Imádod, amikor lassan végigsimítok a testeden, és elérve a célomat beléd hatolok az ujjammal – mondtam neki kéjesen a fülébe, és közben a szavaimat a tetteim is követték. – Majd még eggyel és még eggyel – tettem hozzá halkan, és élveztem, ahogy kéjesen felnyög az iménti tetteim nyomán.
Lassan elkezdtem benne mozgatni az ujjaimat, majd a nyakára hajoltam és óvatosan megharaptam. Ő kéjesen felnyögött és egyre jobban kezdte a csípőjét az ujjaimra tolni.
- Tudom, hogy imádod, amikor megharaplak, és rohadtul tudod élvezni, ahogy benned mozgok közben. És a legjobb az, hogy alig várod, hogy az ujjaimat valami másra cseréljem – suttogtam halkan a fülébe, majd ismét kortyoltam egyet a véréből.
Ő eszét vesztve vonaglott alattam, én pedig kitartóan izgattam őt.
- Azt akarom, hogy újra és újra én vegyem majd el a szüzességed… Hogy újra az enyém legyél! Teljesen! Hogy újra a csúcsra repítselek a legeslegelső alkalommal is… Hogy érezzem, hogy szinte szétfeszítelek, amit te maradéktalanul élvezni fogsz velem! – mondtam neki izgatóan, és az utolsó pillanatban kihúztam belőle az ujjaimat. Ő zihálva nézett rám, de mire szólhatott volna, én pillantok alatt magamhoz szorítottam őt, és szemből az ágy melletti falhoz préseltem. Érzékien végigsimítottam a testén, majd a fenekén állapodott meg a kezem és őrjítően lassan belé hatoltam. Az iménti kis előjátékom nem csak rá volt iszonyatosan izgató hatással, hanem rám is, így kőkeményen és kíméletlenül nyársaltam fel őt. Tudtam, hogy borzasztóan közel jár a csúcshoz, ezért lassan és nagyon mélyen mozogtam benne.
- Tudom, hogy imádod azt, amikor teljesen birtokba veszem a tested és maradéktalanul kielégítem minden vágyadat, közben pedig én is borzasztóan élvezem a tested… A sóhajaid… az ütemes összehúzódásaidat… És azt, amikor az eszedet vesztve elélvezel a harapásom miatt – tettem hozzá kéjesen, majd újra a nyakára hajoltam, és miközben ittam belőle, egy heves tempóban befejeztem azt, amiért már mindkettőnk teste és az én lelkem is annyira könyörgött.
Alice szinte erőtlenül hanyatlott volna le a földre, ha nem tartom őt, és nem fektetem vissza az ágyra. Amint mindketten eldőltünk az ágyon, én azonnal megharaptam a csuklómat és felé nyújtottam. Ő gondolkodás nélkül megfogta a kezem, felült az ágyon és készséggel ivott a véremből. Túl sok vért ittam most belőle és tudtam jól, hogy ezután elég rosszul lenne, ha nem itatnám meg őt.
Őrjítően izgató volt így látni őt. Ahogy jólesően és elfogadóan kortyolta a vérem… Az én arcom is átváltozott, és amint végzett, az ajkára hajoltam és megcsókoltam őt. Az ő vére még mindig az ajkamon volt, illetve az enyém az övén. Egyszerre volt meghitt és izgató ez a csók. Pont olyan, amire szükségem volt. Akármit is mondtam Alice-nek az iménti együttlétünk alatt, azokat komolyan is gondoltam. De egyáltalán nem akartam, hogy újra újjászülessen, mert én most akartam őt kiléptetni ebből a körforgásból. Képtelen lettem volna ép ésszel elviselni a halálát és várni rá újabb 17-18 évet… Ez az opció nem léphet életbe soha többé! Alice idén sikeresen meg fogja ünnepelni a 18. születésnapját. A felnőtté válását… 1000 év alatt az elsőt.
Végül mosolyogva váltunk el egymás ajkaitól és fáradtan dőltünk vissza az ágyra.
- Meggondolom az ajánlatodat – szólalt meg pár perccel később Alice halkan.
- Mármint melyiket is? – kérdeztem tőle mosolyogva.
- Az összeset – felelte nekem halkan, majd rám nézett. – De eszedbe se jusson várni rám! Ha eljön az idő, és ha akarod, akkor mindig felkereslek majd. Mert egy valamiben igazad van: piszkosul élvezem veled az életet – tette hozzá kuncogva, mire én elnevettem magam.
- Én is – feleltem neki mosolyogva, majd újra visszadőlt a mellkasomra.
„A különbség viszont kettőnk közt az, hogy én szeretlek is téged. És bármennyit képes lennék várni rád… És ha most valamiért el is buknánk Bonnie-val, akkor se fogom feladni.” – fejeztem be a gondolataimat immár a fejemben. Amiket neki nem mondhatok el, mert újra csak faképnél hagyna…
Akármi is lesz, nem fogom feladni. Mert Alice az a nő volt, akiért érdemes volt küzdeni. Akivel maradéktalanul boldog voltam, mert sokkal fontosabb volt nekem ő, mint azt hitte volna. Sikeresen beköltözött a szívembe, ahonnan nem fogom soha sem elengedni őt. Erre a szerelemre szükségem volt, mert ez tartott újra életben. Ettől újra éltem, és újra boldog voltam. Csoda lenne, hogy ezek után minden erőmmel azon voltam, hogy megmentsem? Nem… Mert ha ő elbukik… Akkor az én lelkem is vele fog pusztulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése