2013. október 25., péntek

A Vámpírnaplók Dalainak Legnagyobb Rajongói Verseny - 1. forduló

Sziasztok!

Ismét itt, ezúttal egy különleges meglepetéssel készültem Nektek, amit remélem, hogy ti is annyira élvezni fogtok, mint én.:)
Már régóta szerettem volna egy ilyen zenei versenyt rendezni, és most úgy tűnik, hogy időm, energiám is lesz rá, és a megfelelő kreativitás is előkerült, így végre belevágok.:)

Hogy mi is a lényege a versenynek?:) Roppant egyszerű és még élvezni is fogjátok.:) Minden héten az oldal tetején lévő zenelejátszóban elindítható lesz egy dal, amit a Vámpírnaplók sorozatban hallhattunk. A verseny lényege, hogy találjátok ki, hogy melyik dalról van szó, ki az előadója, mi a pontos címe, és melyik epizódban lehetett hallani az adott dalt.:) A dalok közt lesznek könnyebbek és kicsit nehezebbek is, így a kihívás is még nagyobb: mennyire ismeritek vajon a sorozat zenéit?:)

Jómagam nagyon sokat hallgatom őket és rengeteg kedvencem lett köztük, de nem mind Delena-hoz kapcsolódó, szóval legyetek résen. :) A versenyről a fontosabb információkat ezen a linken tudjátok elérni.

Remélem, hogy kedvet kaptok ehhez a kis vetélkedőhöz, amivel nem titkolt célom az, hogy a sorozat mellett, annak a zenéit is megszeressétek. :) Már ha ez még nem történt meg. :) Amennyiben igény van rá, a verseny után mindig elindítható lesz az oldalon a Vámpírnaplókból hallott szép és különleges dalok válogatása.:) Nem automatikusan indulnak majd el a dalok, mert én sem szeretem azt, ha rálépek egy oldalra, akkor azonnal elindul egy zene, ha akarom, ha nem. Mindig nektek kell majd elindítani a zenét, ha hallgatni szeretnétek.


Remélem, hogy sikerül ezzel kicsit aktívabbá varázsolni titeket az oldalon, és közben még élvezhetitek is a remek dalokat és a kutakodást utánuk.:)

Az első dal kivételesen ma érkezik és november 3-ig (vasárnap) éjfélig lehet rá tippeket adni. Amennyiben igény van rá, nem hetente, hanem hetente két alkalommal is hozhatom a dalokat. Ez csak rajtatok és az aktivitásotokon múlik majd.:)

Versenyre fel!:)

Morwen

****************************************

1. dal: 2013. október 25-től 2013. november 3- ig (éjfélig)
Elsőre egy könnyebb dalt hoztam. Nagy segítség lehet számotokra, hogy a dal mellett egy jelenetet is hallhattok, amiben a szereplők párbeszéde is hallható.:) Elárulom, hogy nem mindig lesz ilyen könnyű dolgotok, de úgy gondolom, hogy ráhangolódásnak ez tökéletes lesz. Nem mindig fogtok jeleneteket is hallani, szóval nem lesz mindig egyszerű a feladvány.:)

Tehát a kérdések:
  • Ki a dal előadója? - 1 pont
  • Mi a dal címe? - 1 pont
  • A sorozat melyik epizódjában hallható a dal? (Évad és epizód száma, VAGY az epizód pontos címe és az évad megjelölése, amiben a dal elhangzott.) - 3 pont

A legelső pontos megfejtést adó mindig teljes pontszámot kap, az összes többi helyes megfejtő ennek a felét kapja. Úgy vélem, hogy az egymásról való lesés így igazságosan kiküszöbölhető, ugyanakkor az is kap pontot, aki később küldte be a helyes megfejtést.

Egy embertől csak egy választ fogadok el, nincs utólagos javítási lehetőség.

A pontozásról és a nyereményekről bővebben ezen a linken olvashattok.

A válaszokat ehhez a bejegyzéshez hozzászólásban kérem.:)

Morwen

10 megjegyzés:

  1. Szia :) Szerintem ez a megfejtés:
    Sleeperstar - I was wrong
    Rész: Második évad, nyolcadik rész: Rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a válaszod, felírtam.:) A forduló eredményhirdetése a lezárása után lesz, 2013. 11. 04-én.

      Törlés
  2. Szia!

    Jó ötlet!
    Ez a szám második évad 8. részében ( Rose) van, imádom ezt a számot, ráadásul olyan szép delena jelenet.
    "I Was Wrong" – Sleeperstar
    A szám címe Rose és az előadó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a válaszod, felírtam.:) A forduló eredményhirdetése a lezárása után lesz, 2013. 11. 04-én.

      Törlés
  3. TVD 2.08 – Rose
    Sleeperstar - "I Was Wrong"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a válaszod, felírtam.:) A forduló eredményhirdetése a lezárása után lesz, 2013. 11. 04-én.

      Törlés
  4. Mufruckaa
    dobrev.gp
    1 fordulóra jelentkezés
    SleeperstarI - was wrong
    2x08 Rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a válaszod :) A forduló eredményhirdetése a lezárása után lesz, 2013. 11. 04-én.

      Törlés
  5. Szia :)
    Nem találtam új bejegyzést a második fordulóhoz, remélem nem baj, hogy ide írom, hiszen a dal már kint van:
    Florence and The Machine: Never let me go
    3X19 Heart of Darkness
    Millio puszi xx

    VálaszTörlés